به "یک پارس" خوش آمدید.

کاربران تگ شده

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2
  1. #1
    !!ZahRa!! آنلاین نیست.
    خبره

    آدمـــ ها هـــرگـز کســانی را کــــــــــــه دوســت د
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زیر سایه ی حضرت حق
    نوشته ها
    20,938
    پسند شده های دریافتی
    7549
    پسند شده های ارسالی
    1796
    نوشته های وبلاگ
    1

    آنتی ویروس شما سیستم عامل کامپیوتر شمامرورگر شما

    جنسیت شما ؟ حالت من

                         شهرت :18235

    !! ارده- کرم کنجد - حلوا آرده- یا خود کنجد

    تبلیغات




    ارده. کرم کنجد. حلوا آرده .



    ارزش غذايي
    ارده حاوي 7/24 درصد پروتئين، 9/58 درصد چربي، 3/2درصد فيبر، 3 درصد خاكستر و كمتر از يك درصد رطوبت است. روغن ارده از تركيبي حاوي 4/42 درصد اسيد اولئيك، 7/39 درصد اسيدلينولئيك، 8/9 درصد اسيد پالمتيك و 4/6 درصد استئاريك اسيد تشكيل شده است. ارده از نظر اسيدهاي آمينه سولفوردار و تريپتوفان غني است.
    حلوا حاوي تركيبات زير است:چربي حداقل 25 درصد، پروتئين حداقل 10 درصد، ساكاروز حداكثر 50 درصد، فيبر حداكثر 1 درصد، آب حداكثر 3 درصد، خاكستر حداكثر 8/1 درصد، ساپونين حداكثر 3/0 درصد


    ارده:
    ارده عبارت است از کنجد بدون پوست، نرم و کوبيده مخلوط با روغن خودش، به رنگ کرم يا زرد روشن که براي ساختن حلوا به کار مي-رود. ارده فاقد هرگونه افزودني اعم از شيميايي و غيرشيميايي است و به عبارتي، صددرصد طبيعي است. تنها ماده تشکيل-دهنده آن، کنجد است








  2. کاربر روبرو از پست مفید !!ZahRa!! سپاس کرده است .

    ana

  3. #2
    !!ZahRa!! آنلاین نیست.
    خبره

    آدمـــ ها هـــرگـز کســانی را کــــــــــــه دوســت د
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    زیر سایه ی حضرت حق
    نوشته ها
    20,938
    پسند شده های دریافتی
    7549
    پسند شده های ارسالی
    1796
    نوشته های وبلاگ
    1

    آنتی ویروس شما سیستم عامل کامپیوتر شمامرورگر شما

    جنسیت شما ؟ حالت من

                         شهرت :18235

    پیش فرض

    تبلیغات


    شیر دوست ندارید؟ کنجد بخورید!

    دکتر سیدضیاالدین مظهری، متخصص تغذیه و رژیم درمانی درباره کنجد و فرآورده-های تهیه شده از آن می-گوید: «دانه کنجد دارای 20 تا 25 درصد پروتئین، 50 درصد چربی و به نسبت مساوی اسیدلینولئیک و اولئیک است. کنجد یکی از منابع بسیار مفید برای جذب آهن، روی و مخصوصا کلسیم به حساب می-آید و افرادی که میل و رغبتی به خوردن شیر ندارند می-توانند از کنجد برای تامین نیاز به کلسیم، روی و آهن خود که از مواد معدنی کلیدی بدن هستند، استفاده کنند. مخلوط کردن کنجد با سایر غذاها باعث غنی-تر شدن آنها می-شود. مادرانی که از بدغذایی کودک خود شکایت دارند و اظهار می-کنند که کودک-شان علاقه-ای به خوردن گوشت و شیر ندارد، می-توانند با تلفیق برنج و حبوباتی نظیر عدس، سویا، ماش و کنجد بخش زیادی از [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] و مواد معدنی کودکان در حال رشد خود را تامین کنند. علاوه بر این مخلوطی از کنجد و غلات کامل مثل گندم و جو یا نوع پرک شده آن دارای ارزش غذایی بالایی خواهد بود. در شروع تغذیه تکمیلی کودکان اضافه کردن کنجد آسیاب شده و تهیه حریره کنجد در کنار حریره بادام نیازهای کودک به مواد معدنی یاد شده را برطرف خواهد کرد. در کودکان بزرگ-تر جایگزین کردن کنجد و بیسکوییت-های کنجدی به جای میان وعده-های بی-ارزشی نظیر پفک بسیار مفید-تر و سالم-تر و دارای ارزش غذایی بیشتری خواهد بود. می-توانید در روز 30 گرم از این دانه استفاده کنید و در عوض معادل آن میزان دریافت کالری مواد غذایی خود حذف کنید. یادتان باشد که خوردن یک قاشق غذاخوری کنجد معادل یک واحد چربی بوده و 45 کیلوکالری انرژی دارد. مصرف کنجد علاوه براینکه سبب افزایش چربی خون نمی-شود بلکه کلسترول بد خون را نیز پایین می-آورد.

  4. کاربر روبرو از پست مفید !!ZahRa!! سپاس کرده است .

    ana


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کاربران خواننده این موضوع : 0

فعالیت :(نمایش - خوانندگان)

There are no names to display.

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

اکنون ساعت 06:24 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.

Powered by vBulletin® Version 4.2.0
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
SEO by vBSEO